/ Allmänt /

Måndag

(null)

(null)
Ny vecka! Untz untz. 60 min morgoncardio klart och nu är jag på väg till jobbet. Jag älskar mitt jobb så måndagar är inget större problem nu för tiden. För alla er som sitter på ett jobb ni hatar eller inte blir stimulerade av; BYT! Mycket och ofta, tills ni hittar rätt. Det är så värt att få vara på ett företag som får en att vilja skutta till jobbet. Våga!

Helgen var grym hur som helst. Så mysigt att få hänga med tjejerna. Vi åt, skrattade, shoppade, tränade och festade. Alla fina ting i livet, helt enkelt. Igår åkte vi hemåt vid 14 och när jag kom hem åkte jag och tränade. Körde 75 min boxning för att vara säker på att det skulle bli någonting av det. Sen hem och rodda matlådor och middag med systra mi. 

Idag väntar ben efter jobbet och sedan har jag gymnastik. Jag har börjat på det och det är så JÄVLA roligt. Mer om det en annan dag!