/ Allmänt /

7 dagar av resten av livet

Jag har varit skadad sedan ca 3-4 månader tillbaka. Jag behöver skriva om resan tillbaka till allting och vill verkligen göra det här. Men, allt det gamla hindrar mig hela tiden. Det fula typsnittet framför allt. Försökte knäcka koden, bokstavligt talat, förra veckan men får nog be om hjälp. Det är inte som CSSen i vårt rekryteringssystem. Väldigt irriterande. 

Så. Dag tre utan träning är gjord (får promenera). Har inte lyft mina vanliga vikter på flera månader men försöker att inte tänka på det så mycket. Mitt bäcken har varit ur led och ryggen är därav överbelastad. Jag är undernärd och övertränad. Hur hamnar man där när man är både utbildad inom- och intresserad av träning? HUR? Jag har alla nycklar men vrider bara om i fel lås, fullt medveten om att "hur mycket jag än försöker så kommer nyckeln inte passa". Så märkligt. 

Behöver iallafall ventilera hur hjärnan fungerar när något man älskar tas ifrån en. Jag är dock evigt tacksam över att det är just ett intresse och inte någonting annat som försvunnit. Typ en levande organism. 


#1 / / Emelie:

JA! Fortsätt bloggandet, gillar din blogg. Hoppas kroppen blir bra snart<3

#2 / / Minna:

FIRTSÄTT BLOGGA