/ Allmänt /

Mina superkvinnor

Vilken pangig gårdag ändå, efter lite om och men. En rolig dag på jobbet först och främst. Älskar, älskar, ÄLSKAR mina kollegor. Sen tabbade jag dock till mig och hade helt snurrat ihop datum på jobb. Jag skulle egentligen vidare mot Verket för att vicka en Rpm. Problemet var bara att jag trodde det var nästa vecka = Hade inga saker med mig och inte heller någon bil = väldigt svårt att hinna. Så är det ibland, människor gör misstag. 


Istället för att åma mig över det mötte jag upp min Mikko och åkte till Sats Stureplan för lite träning. Herregud vad mycket folk alltså. Hatar det! Är det öppna ytor (som på Vällingby. Mitt älskade Vällingby) så är det lättare. Men Stureplan är som en labyrint. Me do not like. 

Vi rev av intervaller och mellanstationer. 400 m intervaller på 15 km/h medan den andra gjorde annan övning. Ingen vila what so ever gånger 6. Hemskt! Har SÅ otränade vader sedan jag slutade med fotboll att det fan är pinsamt. 

Efter träningen traskade vi iväg mot Hötorget och mötte min andra älskling Smulisen. Sen åt vi middag och gick och såg Fifty Shades Darker. Tycker den var bra! Men böckerna är bättre. Filmerna kommer aldrig kunna bli som böckerna. Dom innehåller alldeles för mycket känsla och detaljer. Men 2 h snusk tackar man ju inte nej till liksom och jag fick tanka så mycket bästa vän-kärlek.

Kom hem alldeles för sent och vaknade alldeles för trött. Men så värt det ändå. Hoppas ni kände extra mycket power i allting ni gjorde igår och att ni gav en tanke till att älska och respektera alla ladies ni håller kär och ser upp. 

#1 / / Anonym:

Blogga ?😩

#2 / / Anonym:

Blogga ?😩

#3 / / Anonym:

uppdatera