/ Allmänt /

5 stycken lejonhonor

En väldigt bra helg. Vår tjejkväll i lördags var verkligen tio poäng. Louise är 5 dagar efter BF och vi flockas runt henne som om det vore vår mest dyrbara ägodel. Det är någonting så jävla starkt och vackert med kvinnor när det kommer till graviditeter. Nu är ju Louise någon vi alla växt upp med, men jag tror inte det hade spelat någon roll. Jag har ju till exempel aldrig varit henne speciellt nära, någonsin. Men jag hade skyddat henne med allt jag har om det behövts. Jag tror vi alla kände att hon är vår nu liksom. Vårt ansvar. Att det är viktigt att vi tar hand om henne. Det är fint. Kvinnor med kvinnor. Hur vi kan känna såhär när det är ett barn med i bilden. 


Somnade bredvid Emelie, åt frukost imorse tillsammans innan hon åkte. Sen städade jag lägenheten och åkte och tränade. Ett riktigt superpass blev det. Sen vidare för att ha Grit och RPM. Så träning har jag inte haft brist på idag direkt. Leah är med hem och vi har lagat mat och fixat matlådor. Imorgon är det måndag och vardag igen. Det blir bra.