/ Allmänt /

26/2

Och så var det officiellt två dagar kvar av februari. Aldrig har jag cravat vår så mycket som jag gör nu. Det behöver inte vara sommar ännu. Men jag längtar efter färg. Färg på träden, himlen, marken. Inte värme, men varmare. 10 grader. Så att man kan springa ner för gatan lite snabbt i tjocktröja utan att få köldskador. Där är jag nu, i huvudet. Så det krockar liksom totalt. 

Igår var i alla fall jättemysigt. Syskon-dubbeldejter är abolut någonting jag skulle kunna införa oftare. Sushi var inte svårt att göra alls. Man behöver ju bara en sån där rullare. Jag och Zak tackade för oss vid 11 och gick och la oss, haha. Vi har varit uppe så sent senaste nätterna att detta var cirka exakt vad jag behövde. Dessutom står jag i repan på Mälarö Träningsverk just nu, vilket innebär att jag öppnade imorse. Så för mig vart det jobb 7/7 dagar denna vecka. Heja. 

Senare bär det av mot träning och storhandling inför veckan. Matlådor ska göras och sen behöver jag jobba ikapp ännu mer. Ska försöka få färdigt en del på plats nu om det är lite lugnt med folk under eftermiddagen. Ska festa till det med ben och något riktigt köttigt olympiskt lyft idag eftersom jag har ett sånt overload av kolisar att det vore korkat att göra annat. Det var allt.