/ Allmänt /

Slutet av november

Såhär i slutet av min absolut värsta månad på året måste jag ändå säga att det varit en förvånansvärt bra november. Det är fortfarande den tuffaste månaden att ta sig igenom för mig, men det har gått enklare än tidigare år.

Just nu går jag dock igenom en riktig skitvecka. Jag har överflödig energi, mycket av den är negativ. Vanligtvis räddar träningen mig såna perioder men jag har en svacka där också just nu. Mina basvikter (skrev badvakter först. Skrattade) är tyngre än vanligt. Motivationen är det egentligen inget fel på, det går bara dåligt. Jag blir yr efter varje set och hittar ingen kontakt vilket gör att tillfredsställelsen jag vanligtvis känner efter träning saknas. Så varje dag går jag hem besviken, arg och ledsen vilket i sin tur tas ut på min pojkvän, mina vänner och familj.

Igår var jag hemma hos Emelie och spenderade kvällen med henne och Felicia. Skrattandes vid matbordet. GUD vad jag har saknat att umgås med mina vänner och framför allt behövde jag tanka östrogen. Det är så lätt att råka hamna i känslan av att man bara vill ha närhet från sin, i mitt fall, pojkvän när man mår dåligt. Men jag behövde verkligen få lite tjej-energi. Så en helg med firade av Moa och alla hennes vapendragare på lördag kommer bli perfekt för mig. Sova med Elin och mysa med henne under söndagen. Sen kommer min kropp ha abstinens efter mina brottararmar igen.