/ Allmänt /

Well hello

Det har inte funnits någonting att dela med mig av till er den senaste tiden. Eller, det har inte funnits någonting jag överhuvdtaget velat spara till mig själv. För det är ju trots allt därför den här bloggen finns, för mig.

Snart är det 2017. Jag ser med skräckblandad förtjusning fram emot nästa år. Jag kliver in i det med samma människa i handen som förra året, men med så mycket mer känslor för honom. Så mycket mer trygghet, kärlek och tillit vilket jag kommer behöva. Nästa år kommer det bli mycket mer fokus på mig från min egen sida och då är jag så glad att det är just honom jag får dela allting med. Han är min tillflykt i vardagen, mitt djupa andetag och skrattet i dom situationer jag vet kommer vara tuffa för mig.

Men innan det händer ska jag fira jul med min älskade familj. Dagen efter åker jag till Tyskland med Z i fem dagar, för att heja och vara nervös på plats för en gångs skull. Och för att få fira min födelsedag med honom. Sen kommer Emelie hem från Asien någon tid därefter. Har saknat henne sedan hon åkte ifrån mig.

Det var allt för nu. Jag har en del i kroppen att lätta på, men det får komma när det kommer. Som det alltid gör med mig.