/ Allmänt /

Hon är en runaway



#1 / / Anonym :

Hej Clara, jag känner dig endast genom bloggen men från det du visar upp här så känns det som vi har mycket gemnsamt! Samma tankar känslor och värderingar och lite liknande livserfarenheter! Jag blir alltid väldigt glad och inspirerad av din blogg och undrar nu om du kan hjälpa mig med ett litet dilemma?

Jag träffar just nu en jättefin kille som jag verkligen gillar och jag tror det kan bli något riktigt bra av oss! Dock så har han, som alla andra, en historia bakom sig och den gör att jag har lite svårt att lita på honom... Det här leder till att jag hela tiden fuckar upp det mellan oss, skriver t andra killar, är flörtig när vi är ute dansar med massa killar osv. Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med allt mitt svammel men skulle verkligen uppskatta lite råd angående hur jag ska hantera hela situationen. Kram