/ Allmänt /

Failure does not come from falling down, it comes from not getting up.

Tjosan bitches! Antar att ni har haft världens bästa två dagar i det här fantastiska vädret? Själv har jag jobbat, haft ont i fötterna, behövt gå upp sex och åka längre bort än till Arlanda. Men ja, jag mår väl bra iallafall faktiskt. Dagen igår gick oändligt långsamt, men det gick bra iallafall så det var ju det viktiga. Idag så drog jag med mig Josef och det var mer folk så tiden gick fortare idag.

 Det är så mycket roliga människor på den här mässan! Alla äldre små maskingubbar haffar mig så det räcker och blir över, det vill jag lova. Blir utbjuden och de sägs allt mellan himmel och jord. De bara öser på med komplimanger! De yngre grabbarna är inte så dåliga på det där med haffande där heller. En kille kom fram idag och sa att han skulle handla och frågade om han skulle köpa något till mig, sött som fan faktiskt! Så fick en LOKA som han lindat in med is så att den skulle vara kall. Och på slutet av dagen sprang en kille i kapp mig och hade köpt en glass till mig. Det där är fan ganska gulligt, lite läskigt också men mest sött. För mig liksom? Hihi, vem orkar det egentligen?

Var iallafall hemma runt..jag vet fan inte. Men drog till Dompi med en sallad och en pizza och sen åt vi framför Modern Family och efter det gjorde vi rabarberkräm, så standard! Mysig dag och kväll ändå, är hemma nu och ska snart lägga mig. Sisra jobbardagen imorgon. Lördag, sjukt mycket folk. Men det ska regna, it fucking sucks. Så är ganska arg på livet för tillfället.
Hahah, fick en skitful keps av någon kille som ville ge den till mig. Den har inbyggda solglasögon som man kan ta bort och byta ut mot en ficklampa som annars sitter där bak. Pappa snodde den så fort jag kom hej, oj vad jag kommer ångra att jag gav honom den.

#1 / / Cornelia:

Vad är det för jobb? Berätta! :-)