/ Allmänt /

packar


Vi ska ju bara vara borta i ungefär tre dagar så har inte med mig mycket alls. Och som ni kan se har jag bara med mig fula trosor, världsbäst!
I Handbagaget ligget Gunnar, Bingos bok, ansiktsrengöringsprylar, neccecär med deo och parfym i. Annan neccecär med p-piller, toffsar & hårspännen, lipsyl osv. Solglasögon och plånbok. CHECK!
#1 / / lena:

Hej!

Har frågor till dig ang. p-piller!

Vilka tar du?

Hur fungerar dom? Alltså, får du någon blödning?

Har du fått några bieffekter? Skildrar från person till person, visst, men undrar bara :)

Dom fungerar bra?

Varför började du med det? Kraftiga blödningar eller mensvärk? Eller för att du har pojkvän?

Bra blogg förresten!! KRam :DD

#2 / / anonymos:

Hejhej! Apropå ingenting men jag undrar, dricker du?



Bra blogg! :D

#3 / / Amanda:

Hon äter minipiller, vet dock inte vilka.. Dom fungerar bra när hon kommer ihåg att ta dom vid rätt tid, lyckas hon med detta så får hon ingen blödning annars har hon mens i typ tre veckor! Hon har inte märkt av några bieffekter så som viktökning, bröstspänningar m.m dock så kan hon ha blivit lite känsligare psykiskt av dom. Dom fungerar bra så länge hon tar dom vid rätt tillfälle. Hon började med det efter fyra månader in i hennes och Domps förhållande, utav rädslan av att bli gravid!



Tack för mig!

#4 / / Anonym:

Vart har du köpt dina solglasögon? :)

Bra blogg! Kram :)