/ Allmänt /

Helg

(null)
(null)
(null)
10-poängs helg! I fredags tränade jag med Mattis innan mamma och loppan hämtade mig. Sov sedan ute hos mamsen och pappsen och tankade familjetanken. På lördagen åkte jag, mamma och Leah hem till mig och röjde hemma innan vi drog och tränade tillsammans. Mer familjehäng till folket! Så mysigt att få skratta ihop. 

Mamma hjälpte mig hela dagen med fix och trix hemma. Sen kom Rebecca och vi åkte vidare mot Lidingö och Mikko där Ems och hennes Henrik senare trillade in. Kom hem i sällskap med Rebecca vid 04 och väckte henne 4 h senare med bananpannkakor. Resten av söndagen spenderades i soffan, hos Emelies föräldrar och framför spisen. 

Måndag, så redo för en ny vecka och bara två dagar kvar tills andra halvan av mitt hjärta är hemma hos mig igen. Saknar honom så mycket att det känns som jag ska gå av på mitten. Vet inte hur jag ska kunna gå till jobbet på torsdag när jag för första gången på två veckor får vakna av hans andetag i nacken.