/ Allmänt /

There are still times when I think of you and suddenly it gets harder to breathe.

Nu ska jag sätta på en film att somna till. Ska inte vakna allt för sent imorgon, men det lär jag inte göra iallafall. För att jag ska vakna sent krävs ett sommarlov som ställer om mitt dygn. Jag är skol-inställd och vaknar oftast av mig själv vid nio eller tio at the latest. Men jag älskar att vakna den tiden, inte för sent och inte för tidigt. Förresten, jag köpe den där klänningen alla redan har från BikBok idag. Den blåa blev det, jag älskar färgen. Jag ska visa er imorgon om jag hinner vilket jag borde göra. Har ni några filmförslag förresten? TIll andra kvällarnätter, inte denna. Har i princip sett varenda film som går att se, men vi kan ju ge det ett försök? Bli bättre på att kommentera förresten. Tycker det är så roligt när ni sätter spår efter er här.
#1 / / Mellsi:

Kolla taken! Blir aldrig dålig :*

Svar: TRUE THAT! Sett tvåan eller?
Clara Gentele

#2 / / Anonym:

Varför är du ledsen när du är så säker på att det kommer bli ni igen? :-)