/ Allmänt /

Natt 1/14 ensam

(null)  (null)
Hemma framför Modern Family. Träningen gick bra! Jag går på ett rätt saftigt kost- och träningsschema just nu. 10 veckor där jag ska ner 10% i fett och ständigt öka i styrka. Jag går powerwalks varje morgon och äter lax till frukost, ni förstår grejen.

Idag var benpass 2/2 för denna vecka. 12 reps-veckan aka fuck off. HATAR högreps. Jag gick hem efteråt, satte på min mys-lista och hade egentid med min hjärna. Väl hemma packade jag ihop grejer inför helgen då jag och Reb drar till Esther i Jönköping för att hänga. Längtar ihjäl mig! 

Nu ska jag sova. Idag har varit en rätt tuff dag känslomässigt. Det är helt galet hur en människas liv kan förändras inom loppet av en sekund. Pang, så är ingenting någonsin detsamma igen. Är glad över att mitt är så lugnt och fint just nu iallafall. Tryggt. Så svårt att ta vara på såna här perioder, uppskatta dom och bara finnas i det. Man får försöka stanna upp lite bara. Ta ett extra andetag, säga det fina man tänker högt, älska gränslöst. Leva.