/ Allmänt /

Mitt i veckan

Igår åkte jag och mötte Emelie på gymmet efter en väldigt bra dag på jobbet. Så himla skönt med en bra måndag, önskar att dom alltid fick vara bra. 


På gymmet drog vi igenom lite allt möjligt. Jag hade en halv vilodag, lallade mig igenom allting eftersom jag tränat så mycket senaste dagarna. Vi körde iallafall:

Första delen av 17.2 vilket var 2 varv av:
50 ft utfall 
16 Toes to bar
8 Cleans

Emelie gjorde fällknivar istället för t2b och sen är det hantlar som gäller i utfall och cleans och då kan ni ta en vikt som passar er! 

Sen körde vi 3 varv av 
10 boxjumps 
10 kettlebellsvingar
10 squatjumps med KB mellan benen.

Sen avslutade vi med:
20 stepups/ben 
5 gång upp till handstående från mage.

Sista övningen började Emelie på mage, tryckte sig upp, vandrade in med händerna mot fötterna och sen ut och ner med bröstet igen. Avslutade gjorde jag med cardio i 15 min på crosstrainern. Lutning 12, motstånd 10. 

Efter detta var vi nöjda och glada. Åkte hem, lagade mat och mysade i soffan. Nu är det tisdag, kö i trafiken och jag är på väg till möte!