/ Allmänt /

Det var en gång en fredag

Skuttade iväg mot gymmet efter jag slutat och mötte Mikko i omklädningsrummet. Betade av ett styrkepass i konditionsformat. Många reps, kort vila, superset. Blev grymt. Sen åkte vi och köpte thaimat och godis, åt framför Fifty shades of Grey (eftersom hon inte sett den wtf) och bara mysade. Många tycker den är skitdålig och jag kan hålla med om att storyn inte är jätte-wow, för allt spännande händer egentligen inte förrens i andra boken. Men musiken är magisk och den är gjord av duktiga människor. Ska se andra på onsdag, får se om den är mer händelserik. Gör dock inte så mycket för mig med en ytterligare film på 2 h som enbart handlar om snusk.


Vi somnade och vaknade sött bredvid varandra imorse och åt frukost ihop innan båda begav sig till jobb. Jag kör på som vanligt till 18 sen ska jag på tjejmiddag och mys hos Elin med alla mina tösabitar. Sover nog med Emelie efter det. 

Annars? Zakarias tävlar idag. Är lite nervös för det. Ska även ner till 60 kg tills han kommer hem, för skojs skull. Och allt jag har på bilderna ovan är från adidas. Reppar Västerort. Tungt. 

#1 / / Anonym:

Kan inte du skriva om exFLICKVÄNNER? Hur är du med sånt?? Tror aldrig du skrivit om det förut vote spännande att veta hur du tänker med sånt.