/ Allmänt /

En liten lista

När man känner för att skriva men inte vet vad man ska skriva, då tycker jag om listor. Här är en lista. Från mig till er.

1. Tre guilty pleasures?
Oh, okej. 1: Jag älskar att slicka av min tallrik. Med tungan alltså. Helt seriöst.
Nummer 2: Älskar att stalka upp saker. Ge mig 3 min att hitta något specifikt och jag har det inom 1.
Numero 3: Köper orimligt mycket underkläder. Om ni skulle se min underklädeslåda hade ni smällt av. 

2. När grät du senast och varför?
Jag gråter bara när jag har PMS, annars har jag rätt svårt för att gråta. Så det var då. Efter en tuff dag på jobbet. Det bröt ut när Zakarias frågade "Hur det gått på jobbet idag?".

3. När kan du vara dig själv till 100 %?
När jag är med Emelie.

4. Tre saker du avskyr?
Det här är hemskt nog väldigt enkel att svara på. Jag hatar min dåliga hy. Verkligen mest av allt i hela världen. Den tar sönder mitt självförtroende och kärlek till mig själv. Sen avskyr jag tyvärr fitnesshetsen som pågår och alla rumpor på instagram. Tycker det är fruktansvärt och slår ut helt fel. Sen gillar jag inte människor som har dålig självinsikt. 

5. Hur är/var du i skolan?
Ofokuserad och pratig. Jag ställde alltid 3 extra frågor, hade svårt att fokusera och blev otroligt stressad av att behöva plugga. Jag var en total mess hela gymnasiet. 

6. Vad blir du stressad av?
Ändrade planer och tappad kontroll. Det är människor i min närhets absolut största utmaning med mig. Det är svårt för dom att förstå hur jag känner när saker inte blir som det är tänkt. Det räcker med att en tjejmiddag flyttas från en plats till en annan för att jag ska få panik och vilja stanna hemma istället. 

7. Hur tror du att andra uppfattar dig?
Energisk, social och driven.

8. Hur uppfattar du dig själv?
Kärlekfull, prestationsbaserad och upptagen.

9. En situation som du tycker är jobbig/pinsam?
När jag inte presterar enligt förväntningarna jag tror andra har på mig.

10. Tre otippade saker om dig själv?
- Jag tycker inte om att röra mig bland människor jag inte känner privat, endast i jobbsammanhang. 
- Min kropp är inte mitt eget ideal av vad jag anser är snyggt.
- Jag är världens sockermonster.

11. När känner du dig som vackrast?
På kvällarna faktiskt. När allt smink är borta och jag går omkring i morgonrock. Konstigt va? 

12. Något du funderar mycket över?
Min framtid. Om jag kommer bli rik, vem jag kommer gifta mig med, vem som är pappa till mina barn och när jag kommer få barn. Och så funderar jag mycket på hur jag ska prioritera mina pengar.