/ Allmänt /

Pb i livet

Efter jobbet igår åkte jag till gymmet för att träna. Jag har inga vinterdäck på bilen, livsfarligt. Ändå är jag så dum i huvudet att jag tycker det är lite roligt att halka omkring. Men idag ska jag försöka komma iväg hem till pappa för att byta dom.

Hur som helst, gymmet var det! Jag tränade mitt 1/3 benpass. Tunga böj som huvudövning, 8 reps x 6 på 85 kilo blev det idag. Måste börja lägga på vikt men är för lat. Allt över 80 kg är så himla jobbigt. Sen blev det mer fokuserade övningar, raka marklyft, laterala utfall osv. Avslutade med en split jerk-session. Just split jerk har jag i princip aldrig gett mig på innan så blev rätt positivt överraskad när jag landade på 70 kg i den.

Sen begav jag mig hemåt, lagade matlådor och städade lite. Z kom hem runt 22 och då kollade vi på film och mysade tills lite för sent. Inte bra eftersom jag går upp innan sju varje morgon nu för tiden.

Någonting annat? Jag fick jobbet jag ville ha. Dom ringde mitt i mitt gym-pass, precis innan jag började jerka. Sjukt passande, är övertygad om att det var därför jag var så stark. Från och med den 16e januari börjar jag jobba på webb-byrån iGoMoon som Account Manager. Ett drömjobb för mig som involverar ett sånt jävla gäng att jag växer som människa av att typ tänka på dom. SÅ roligt och jag är så himla laddad.

#1 / / Smurfen:

Grattis till ditt nya jobb! :)
Har läst runt lite på din blogg, och blir väldigt inspirerad av dig och din träning. Du har en väldigt intressant blogg!!

Svar: Tack!
Clara Gentele