/ Allmänt /

No sugar challenge

Nu har jag satt på den sista maskinen och krypit ner i sängen med mamma. Det finns fortfarande en egen säng till mig här hemma men jag skickade upp pappa till soffan ändå. Imorgon ska jag ha en vuxen-dag. Jobb, träning, storhandling och därefter en ordentlig städning av min lägenhet. Har redan betalat alla räkningar, duktiga lilla jag. 

Kommer för övrigt att köra en hundra procent sockerfri månad från och med imorgon, tillsammans med mamma. Med sockerfri menar jag fri från raffinerat socker. Ska komma på en riktigt bra belöning till mig själv bara. Har dock svårt att se detta som möjligt. En månad utan ketchup liksom, vilket jävla helvete. 
#1 / / Sandra:

Skulle du orka skriva ett inlägg om det vanligaste man äter dagligen som innehåller raffinerat socker? Det man kan skippa och istället ersätta. Skulle uppskattas som tusan :)