/ Allmänt /

Måndagshets

Åkte direkt till gymmet efter jobbet och bara repeterade och repeterade. Körde min Grit och satte koreografin. Pratet gick okej, det blir bättre till nästa vecka när jag kan gå in med lite mer självförtroende. Sen hade jag EL med mina duktiga deltagare och sen åkte jag vidare mot boxen. Där mötte jag Josef, Jonas och Em. Vi körde en WOD och spelade paddel. Har skrattat så magen gjort ont och går och lägger mig lycklig över det faktum att mitt liv består av alla dessa människor. Ni ligger mig så nära hjärtat och att jag får äran att ta tid från era liv gör mig till en lyckligare person. Jag vet hur lite tid man har och nu när man börjar bli äldre så väljer man verkligen hur man ska spendera den med omsorg. Det är fint att vilja umgås för tid är ju verkligen det bästa man kan ge någon. 

Imorgon blir åter igen en lång dag med träning 06.30, UM innan jobbet och sen slutar jag 19 pga APT. Får hur som helst somna bredvid min bästa kille, så ingenting känns speciellt jobbigt.