/ Allmänt /

Trött


Hjälp mig vad tiden går fort. Kom hem för lite mindre än 2 timmar sedan. Har varit hos Karolina med Alexandra och ätit middag framför Let's Dance. Så mysigt att få hänga med mina hjärtan. Karolina har alltid varit en av mina få bästa vänner men under gymnasiet hann vi ses väldigt sällan. Det gjorde aldrig någonting, saker var ändå alltid detsamma. Men det är så kul att få träffa henne minst 3 gånger i veckan nu för tiden i och med att hon börjat träna hos oss, är glad över det. Och Alexandra. Hur vi hittade varandra vet jag inte ens. Är bara glad att jag har henne. 

Annars då? Helt okej dag! Drog till gymmet efter jobbet, körde ett nytt HIT-pass på cykel och övade CX. Har övat en timme nu också. Ska filma klassen imorgon. Jag behöver att ni ber för att allting går bra. Okej? Tack.