/ Allmänt /

Sömnlös

Bra torsdag ändå! Skön dag på jobbet, väldigt rolig. Sen körde jag ett uselt axelpass på gymmet men det är helt okej. Sätter denna dag som min vilodag. Fick iallafall 5 övningar gjorda med minst 4 set på varje övning. Låter bra i och för sig, men det kändes dåligt. För lätt, var inte tillräckligt trött efteråt. Tror jag körde för tungt idag. Skulle ha kört många reps istället, jobbat med mjölksyran och tömt musklerna. Hade nog fått ut mer av det. Men men. 

Ligger i sängen just nu och kan inte sova. Eller jag kan nog det om jag lägger undan mobilen men den sitter klistrad i handen ikväll. Imorgon är det fredag och jag ska vara hemma och fixa i mitt rum efter jobbet. Det kommer bli så fint så. 

Har gråtit lite idag också, med mamma. Behövde lätta på hjärtat. När man inte är olycklig så gråter man väldigt sällan och jag är en sån som behöver gråta trots att jag är lycklig. Det kanske är därför jag mår dåligt och är stressad över dåliga saker. För att har jag ingen olycka så måste jag skapa en. Så då gör jag det, skapar olycka och ont i hjärtat. För när mamma och jag satte oss ner och ritade upp det jag egentligen "behöver" må dåligt över så var det bara en enda sak. En av hundra. Då gav jag mig själv en käftsmäll och reste mig upp igen. Tänk vad papper, en penna och en mamma kan göra. 

För övrigt så lovar jag att svara på era kommentarer i helgen. Lovar.