/ Allmänt /

I need to stop getting my hopes up

Tjena amigos. Jag har haft världens bästa fredag och lördag. Ord kan inte sätta ord på dessa dagar så att försöka förklara finns det ingen poäng med. Vaknade med Karolina bredvid mig, min räddare i nöden igår kväll. Vi åt en lång och mysig frukost och sedan åkte hon hem. Följde med mina föräldrar och storhandlade och landade hemma runt fem, redo för middag. Sedan dess har jag bara legat i sängen och kollat på Sex and the City. Lite kärlek en väldigt kärlekslös kväll. Även om det är mycket olycklig kärlek i SATC, så slipper jag iallafall känna mig så ensam. Känner igen mig i så många situationer att det är löjligt. Skaparen av denna serie är ett geni. 
Måste säga att jag ser ovanligt fräsch ut för att vara osminkad idag, trots min trötthet. Måste vara dosen av närhet jag fått i mig i helgen. Kärlek är allt. Det är de som suger så jävla hårt. Allt i ens liv kretsar kring den man älskar.