/ Allmänt /

Att vara stolt

Äntligen färdig, inskickat och klart! Jag har aldrig varit en person som någonsin känt mig duktig i skolan. Jag hade VG i nästan allting i högstadiet och har hållit mig där och över i allting förutom matte, fysik och kemi under alla mina år. Men jag har aldrig någonsin varit en stjärnelev. För första gången i mitt liv, så har jag hittat ett ämne som tilltalar mig och jag tycker att det är coolt. Det är roligt att känna att man för första gången i sitt liv faktiskt vet vad man håller på med. Att man är en av dom i klassen som har det högsta betyget. Det låter löjligt, men det är stort för mig. Jag har hittat ett ämne som jag KAN, som jag är ganska naturligt duktig på och som jag tycker om att arbeta med. Känner mig stolt och duktig och glad över att för första gången i mitt liv känna att jag skulle kunna vara bäst på någonting som har med skolan att göra.