/ Allmänt /

Långa nätter

Kan.inte.sova. Stängde av datorn och la mig ner men är klarvaken så satte på datorn igen och började ögonshoppa lite. Hittade en klänning jag är lite sugen på att beställa men det känns ovärt att bara köpa ett plagg med tanke på frakt och så, så jag bestämde mig för att vänta lite istället. Tänker sätta på någon serie nu och kolla tills jag somnar. Blir alltid orolig att jag vänt på dygnet när jag inte kan sova, så att skolan när den sätter igång kommer bli rena rama helvetet att ta sig upp till. Men men, det löser sig. It always does. Är inte det lite sjukt? Hur allting faktiskt alltid löser sig. "If you can solve your problem, then what is the need of worrying? If you cannot solve it, then what is the use of worrying?" Väl talat. Och med det sagt ger jag mig själv ytterligare en chans till sömn.