/ Allmänt /

När det var du och det var jag

Hjärta och hjärna vann över min kropp och ut gick jag! Det blev en mils powerwalk och givetvis känns det hur bra som helst nu i efterhand, är glad att jag gick ut och rörde lite på mig. Fick även en himla vacker solnedgång som sällskap. BIlden i inlägget under är inte alls rättvis, tycker jag. Skulle varit mysigt att dela den med någon, men sånt har jag tid med i framtiden. Nu sitter jag i sängen och äter fyra stekta korvar. Bara. Jag har en grej för hotdog-korvar. Dom flesta hatar det, jag älskar det. Kan äta råa, direkt ur paketet också. Ska gå ner och välja kläder alldeles strax. Har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig. Hatar klädångest. Hatar hatar hatar. Kommer att komma hem sent ikväll för bion börjar inte förens 20.15 och är väl säkert två timmar så är väl hemma vid typ tolv. Hallelujah för långa resvägar.