/ Allmänt /

Mind your manners

Åt precis min första glass på cirkus ett halvår, den var god den! Ätardag idag, så jag får. Nu börjar klockan ticka på rätt bra och jag tänkte tappa upp ett bad och kolla ett till avsnitt av OTH i badkaret. Bästa skiten att kolla saker på datorn medan man badar. Hur soft som helst! Sen ska jag välja vad jag ska ha på mig. Jag är rätt säker redan, men lite tvivel finns fortfarande.

Tänkte mig denna. Vad tycks?
 
#1 / / Anonym:

Var det inte jobbigt att det kom några småbarn på festen? Så som 98or och sånt?

Svar: Jo jag hade stora problem med att det kom småbarn på festen..... Nej lol i couldn't care less.
Clara Gentele

#2 / / Klara:

Pratar du seriöst med mariano di vaio på kik? Jag frågar inte för att jag vill ha hans kik (nej) bara undra om du verkligen pratar med honom???!

Svar: Vi är bffs.
Clara Gentele

#3 / / Mina:

Hej snyggaste Clara. Jag älskar att läsa vad du skriver MEN hatar dig pga är så äckligt avundsjuk på din kickass-kropp. Snälla bli ful så jag kan få tillbaka mig självkänsla. (LOL)
Brb bosätta mig på gymmet och odla en booty. Tjing!