/ Allmänt /

I need your help!

Idag när jag lyssnade på min spotify så loggades jag helt plötsligt ut och kunde inte logga in igen. Tydligen är det så att spotify nu är bundet till facebook och att man på något sätt måste mixa ihop dom. Jag gjorde detta, på det sättet jag trodde var rätt, vilket resulterade i ett nytt account där alla playlists var borta. Och nu sitter jag här med noll fantasi på låtar. SÅ, jag behöver eran hjälp. Kan ni inte snälla rabbla upp en massa låtar i kommentarsfältet? Det är så jobbigt att inte ha någonting på min fina lista. Skulle vara hur gulligt som helst! Tack på förhand, hihi.
#1 / / Anonym:

drive by.

Sanna mina ord.

Tröjan du hatar.

Äckligt.

Liv och död.

Saknar dig mindre och mindre.

Situations.

M.m vad gillar du för musik? Skriv gärna ett inlägg om sånt. :)

Btw grym blogg!! :D