/ Allmänt /

skitmorgon

Jag är sur. Igår var allt bra. Hade ju match som gick sådär, för mig då alltså. Dock för oss allihopa med. Vi förlorade sista sekunderna på en feldömd straff då dom slår in 2-1. Aldrig sett våran målvakt så sur, haha! Sen kom Donny hit, och vi hade samtidigt som de fått strömavbrott så det var mörkt i hela huset. Men det gjorde inget för det varade inte så länge, någon kille som mamma känner kom och fixade! Nu ska jag berätta för er varför jag är sur! Jo, sååhär är det; Jag har sovmorgon idag. Perfekt för övernattningar alltså. Kan ligga kvar i sängen med min pojkvän två timmar extra liksom. Men vart har han börjat dra varje fula torsdag? TILL GYMMET. Superduktig är han men fan vad tråkigt det är att vara ensam, så därför är jag sur! Och idag försov vi oss dessutom så han hade tio mintuter på sig att dra. Det betyder; INGET GOS! Dumma morgon!
#1 / / O:

svaris snbbish du gör då! snälla svara!... vem ska oscar gå med?

puss

#2 / / maria:

Du skulle aldrig kunna vara men en tjej du knappt känner va? Assa typ en tjej som är snäll...eller går du bara efter popularitet? Skulle du kunna bli lika fast som med någon ny som du är med Linnea typ??..