/ Allmänt /

Trettioförsta december

Nyår, gott nytt år allihopa! Lär inte orka skriva det på tolvslaget. Jag hoppas att ni alla får en hejdundrande jävla kväll. Sup inte skallen av er, minns den här kvällen och ha trevligt istället. Igår så åkte jag och Donny först hem till Robins lägenhet där vi ska bo nu ett tag framöver, vi köpte med kinamat och gosade lite innan vi mötte upp Emelie för bio. Vi såg Real steal och JÄVLAR vilken sinnesjukt bra film. Min nya favoritfilm, den går direkt upp på förstaplatsen. Den var så mäktig, så jävla cool. Jag höll typ på att börja böla vissa stunder bara för att den var så jävla..stor. Den var grym! Tack för kvällen mina bästa. Efter det åkte jag och Donny hem till Robin igen för att sova men badade först. Superbäst kväll helt enkelt! Vi vaknade imorse, köpte lunch och åkte hem. Nu ligger jag i sängen, helt död. Är så himla trött. Och sjuk. Trött och sjuk. Stackars mig!