/ Allmänt /

vad fan?

"var det inte du som sa att ni verkligen inte kommer bli tillsammans"
För det första; SKAFFA LITE MOD OCH VÅGA FUCKING STÅ FÖR VEM DU ÄR !
För det andra; Jag trodde aldrig att vi skulle bli tillsammans.
Det är inte något man planerar. Händer det så händer det.
Jag föll för världens bästa människa, och det slutade bra. Jag mår bäst.
Varför ifrågasätta det liksom? var glad för min skull istället.
Sen det alla skrev om den där bilden. Asså HERREGUD!
Man ser min rygg. OHNO JAG TROR VÄRLDEN GÅR UNDER NU.
Man såg min bh bakifrån och lite av min troskant. Världen går under ännu mer.
Asså ursäkta mig men hur lättirriterad kan man bli?
Det där var ju inte värre än att visa en bild när man badar på sommaren?
Nu slutar jag blogga för ett tag.
Har ni något att säga så gör det på ett moget sätt.
Folk som säger ifrån & säger vilka det är har jag respekt för men
ni som sitter och är anonyma liksom. Vad har ni att säga till om? My god.
Det är galet patetiskt faktiskt..
SÅ SO LONG PEOPLES!
Nu ska jag leva mitt liv som jag vill så får ni sköta erat. PÖSS
#1 / / agnes:

sluta inte blogga!<33333

#2 / / Anonym:

tönt

#3 / / Anonym:

tönt

#4 / / Pia K:

Hej Clara!

Du är duktig på att blogga!

Men det är nyttigt med ett uppehåll ibland och få perspektiv på tillvaron!Var rädd om dig, det är det viktigaste! Du har tiden framför dig, glöm inte det!



Kram farmor

#5 / / Pia K:

presis som på tavlan jag målade: VA FAN! Kommer du ihåg?

#6 / / Anonym:

jag tror att det är själva grejen att ta kort på sig själv halvnaken och lägga ut på bloggen .. :p

#7 / / Elina:

Bra sagt!:)

#8 / / T':

?

#9 / / Pia K:

Hej Clara!



Hoppas du mår bra! Vi ses så småningom!

Kram

#10 / / jm:

Fin blogg! :D

#11 / / Amanda:

Ha-ha, fyfan vad jag blir galen på folk som dig. Jag citerar "kan du inte stå för nakenbilderna du lägger ut". Lilla vännen, du kan ju börja med att leta fram ordboken (om du ens äger en, det kanske krävs för mycket hjärnceller från din sida för att lyfta på röven och gå och köpa en). Jag tror det är dags för dig att lära dig vad ordet naken faktiskt betyder. För förvånandsvärt nog så har du nog missat innebörden i det ordet under hela din levnadstid.



Så länge Clara inte lägger ut en bild där hon står spritt språngande naken så är hon inte naken. Dvs, att hon inte har några kläder på sig, över huvudtaget. Hänger du med än sålänge? Har du det klart? Och om du inte förstår så läs texten sakta en gång till, så att du slipper skämma ut dig mer med dina onödiga och totallt ointressanta kommentarer. Jag gör dig bara en tjänst, och du borde vara tacksam.



Och om Clara skulle lägga ut en nakenbild så fine. Då har hon i alla fall mer guts än dig som inte ens vågar skriva sitt förnamn. Är du rädd att hon kanske vet vem du är? Hm, jag tror vi då alla märker hur mycket du egentligen står för dina kommentarer.



Skaffa dig lite självkänsla och så länge du inte har något vettigt att komma med så tror jag inte att någon är särskillt interesserad av vad du försöker förmedla.

#12 / / Cornelia:

Hahaha, sjukt bra sagt Amanda! Håller med!