/ Allmänt /

3 things i don't like about myself


Många vet det nog men jag hatar mina ben. H a t a r, hatar. Formen, längden, allt. Jag vill ha smala långa ben och snygga former. Inga jävla muskler som förstör allt och..åh.


Min rumpa. Jag är så jävla stolt över mig själv som ens lägger ut den här bilden. Jag har största komplexen över den. Jag vågar knappt ha jeans på mig. Jag tycker den har ful form, för stor, för ofast och bara, bara ivägen hela tiden.


Min haka. Haha, den är för jävlig. Bilden är också för tasig men jag hade ingen annan bra på min haka. Min haka är så jävla spetsig. Ser ut som en häxhaka..

Har inga mer bilder. Lägger upp resten när jag hittar några.

#1 / / Pia K:

Då vet du inte hur söt du är Clara! Många avundas dig. Synd att du inte uppskattar dig själv.

Man måste tycka om sig själv, för att må bra i livet. Tyck om dig själv, mest av allt! Inget är viktigare ä n att du mår bra! Koppla av! Kram

#2 / / Anonym:

Du har superfin kropp Clara!